vrijdag 16 november 2012

Liebster Blog Award

Mama Krieltje veraste mij met een Liebstel Blog Award!

Ik voel me zeer vereerd, ik heb nog nooit een award gekregen maar er al veel voorbij zien komen bij bloggers die ik volg.

Lieve mama Kriel dankjewel!!!!!!


De regels:

1. Vertel 11 dingen over jezelf 
2. Beantwoord de 11 vragen, die aan je gesteld worden. 
3. Maak 11 nieuwe vragen. 
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award 
5. Laat het hen weten 
6. Bedank de persoon, van wie jij de nominatie kreeg.

11 dingen over mijzelf.
  1. Mama
  2. Vriendin
  3. 4 maart 1986
  4. Dromer
  5. Eigenwijs
  6. Creatief
  7. Elftalleidster
  8. Computerjunky
  9. Haakjunky
  10. Colajunky
  11. Impulsief

De 11 vragen die Mama Krieltje stelt.

1: Wat is jouw ochtendritueel?

Plassen, koffie, roken,
WAKKER!


2: Als je 1 materieel ding moet kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland, wat is dat dan?

Fotocamera


3: Ben je spiritueel?

Dat hangt geheel van mijn stemming af.
Soms wel soms niet.


4: Als je 1 ding mocht veranderen in jouw leven, wat zou dit dan zijn?

Dat ik kon leven zonder al die lichamelijk klachten en pijn!

5: Welke kleur haar heb je en is dit jouw natuurlijke haarkleur?

Donker bruin dit is ook tevens mijn natuurlijke haarkleur, al ben ik met zwart haar geboren en was ik toen ik nog een klein tamara-tje was hartstikke blond hoe ouder ik werd hoe donkerder mijn haar werd.


6: Wat is jouw hobby?

Haken / knutselen.

7: Welke plek op aarde zou jij nog willen bezoeken?

Amerika 


8: Als je 1 eigenschap van jezelf mocht doorgeven aan iemand, wat zou dit zijn?

Mijn meelevendheid/zorgzaamheid over anderen.


9: En welke eigenschap bezit jij (nog) niet, die je wel zou willen leren?

Aan mijzelf denken!


10: Joggingpak of deftig aangekleed?

Joggingpak!


11: Verstand of Emotie?

Emotie.


Mijn genomineerden zijn:
pffiew dat valt nog niet mee....



En dan mijn 11 vragen aan de genomineerden.

  1. Koffie of thee?
  2. Met de auto of met de fiets?
  3. Trance of jazz?
  4. Heb jij gekke eigenschappen?
  5. Vakantie in eigen land of het buitenland?
  6. Wat is je lievelingsdier?
  7. Wat is je lievelingskleur?
  8. Bruin of wit brood?
  9. Wat is je lievelingseten?
  10. Hyves, Facebook of Twitter?
  11. Wat is je lievelingsprogramma op tv?

Mama Krieltje heel erg bedankt voor de nominatie heel erg leuk!




3 opmerkingen: